onsdag den 18. september 2013

Hej di ho..

..hvor tiden går! Sommerferien er vel overstået, og hverdagen er i gang igen for fuld blæst. Har fået scrappet en smule, men har dog i farten glemt at tage billeder - sorry!
Meeen se lige her! Lækker nyhed hos Picturing the World  ..en scrap kit klub! Lige nu er der mulighed for at vinde et 3 måneders abonnement til klubben - du kan læse mere om betingelserne på Picturing the World blog.

Derudover står jeg igen i år for et af kortene på Scrapsisters Julekortkursus - jeg deltager selv på kurset, og glæder mig rigtigt meget til at dele mit kort med jer. Du kan købe kurset i Scrapsisters Shop - det koster kun 59kr, hvoraf 10kr pr solgt kursus går direkte til foreningen Børns Vilkår.

..og så har jeg prøvet Distress Markers - de er godt nok lækre at arbejde med. Anderledes end ProMarkers, men de giver et helt andet udtryk, så dem kunne jeg også godt blive forfaldne til.
Her er billeder af mit første og andet forsøg med dem - hvad syntes I?



..rigtig god efterårs-agtig onsdag til jer alle :) 

6 kommentarer:

  1. WOUW super flot resultat med de distressmarkere, det ser bare herrregodt ud. Super flot resuultat.

    SvarSlet
  2. Fantastisk resultat du har fået ud af dine nye markers

    SvarSlet
  3. Det var da et fantastisk resultat, du har fået ud af dine anstrengelser. Jeg kan rigtig godt lidt at farverne er lidt mørkere. Ellers er det ofte lidt sartere resultater man ser.

    SvarSlet
  4. De er utroligt flot malet.....Jeg kan godt forstå hvis du er glad for dine nye farver.
    Men tusserne gør det jo ikke af sig selv.....DU er dygtig til at bruge dem.

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)