torsdag den 25. april 2013

Sikke en hyggelig weekend..

Jeg har været til Scrap-a-mania her i weekenden ..for pokker hvor er det bare hyggeligt! Jeg har snakket, hygget og grinet til den store guldmedalje. Og shoppet en smule..
Var endda heldig! Scrapfactory fejrede deres fødselsdag, og havde gaver med til os.
Under 3 tilfældige stole var der sat et lille fødselsdagsflag, der udløste en præmie - det ene sad sørme under min stol :)
Jeg vandt disse lækre sager:
..papir, stempel, knapper, metalpynt, bånd, bling, blomster og embossingpulver - I'm happy! :)

Jeg fik også scrappet lidt.. faktisk tog jeg springet, og har lavet et LO! ..og deltog endda med det i Scrap-a-mania's LO konkurrence - det har jeg ikke gjort før.
Man skulle lade sig inspirerer af denne skitse:

..det kom der dette LO ud af:
..jeg vandt ikke konkurrencen, men er rigtig godt tilfreds med resultatet - overvejer endda at prøve igen ;)
Rigtig god st. bededagsferie til jer alle :)

Been to an convention this weekend and had a blast! Got lucky and won paper, stamp, bling, buttons and embossing powder - very happy!
Took the plunge and made a LO. Did entered in a contest, where you have to follow a sketch - didn't win, but I'm happy with the result, and I'm considering to try again.
Happy weekend to your all :)

10 kommentarer:

  1. Dejligt du havde en hyggelig weekend på SAM. Lækker præmie du vandt og flot LO du fik lavet.
    Rigtig god torsdag og weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor var du dog heldig :-) det ser ud til at være en lækker præmie... Og hvor er det er fint lo... Det kan du da sagtens kaste dig ud i igen :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert layout!
    Og flot gevinst!
    God stor bededagsferie til dig også.

    SvarSlet
  4. Wauw, det er sørme blevet et flot layout!
    Jeg har stadig mit første layout til gode.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med gevinsten, det er en lækker scrap-pakke. Dit lay out er super flot, jeg er vild med glitter kanten i toppen

    SvarSlet
  6. Lækkert LO du fik lavet og skøn præmie.

    SvarSlet
  7. Han er da en rigtig Fætter Guf.
    Super flot layout. Enkelt og lækkert.
    Tillykke med gevinsten. Ikke dårligt. :0)

    SvarSlet
  8. Lækker gevinst og layout : )
    Rigtig god bededagsferie

    SvarSlet
  9. Syntes du laver nogen fine ting og derfor har du fået en Award, som du kan hente på min blog.
    Jeg ønsker dig en fantastiks scrapdag.
    Scrapsak/Lee

    SvarSlet
  10. Hvor er det et flot layout. Det burde du da fortsætte med .....
    Superfin detalje med glitterkanten. Det passer så flot til det lyseblå.
    Jo, layouts kan du skam også bare...
    Tillykke med din award - og jeg har samme holdning som dig. Men nyd alligevel at nogen har tænk på dig i den forbindelse.
    God søndag herfra.

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)