torsdag den 13. december 2012

Mit julekort fra Julekort-kursus på Scrapsisters..

Nu er det på tide, at får vist det julekort frem, jeg har designet til Scrapsisters' julekortkursus ;)
15 kort bød kurset på - alle forskellige i stil og design.
Jeg havde valgt at lave et pop-op kort.

Forsiden ser sådan ud:

Indersiden ser sådan ud:

De søde små feer, er digitale stempler fra Mo Manning - selvfølgelig farvelagt med ProMarkers/FlexMarkers ;)


Winter Fairy Talva
Jeg har brugt disse ProMarkers/FlexMarkers:
Hud: Coral - Sunkissed Pink - Blush - Ivory - Pastel Pink - Pale Pink
Hår: Sandstone - Champagne(F) - Linen(F) - Ivory
Vinger: Soft Aqua(F) - Soft Mauve(F) - Pale Citrus(F)
Kjole: Midnight Blue - Storm Blue(F) - Cloud Blue(F) - Glacier Blue(F)
Strømper/Hårbånd: Umber - Khaki - Pastel Beige
Sne: Soft Mauve(F) - Blue Grey 1(F)

Winter Fairy Halla
Her har jeg brugt:
Hud: Coral - Sunkissed Pink - Blush - Ivory - Pastel Pink - Pale Pink
Hår: Walnut - Cocoa - Raw Sienna - Mustard
Vinger: Soft Aqua(F) - Soft Mauve(F) - Pale Citrus(F)
Tøj: Midnight Blue - Storm Blue(F) - Cloud Blue(F) - Glacier Blue(F)
Strømper/Hårbånd: Umber - Khaki - Pastel Beige

Husk.. nu bæres lyset frem - så går vi snart lysere tider i møde - rigtig god Lucia-dag :)

12 kommentarer:

  1. Totalt lækkert kort.
    Ønsker mig også den base, så jeg kan lave 3D kort!
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  2. Sikke et fint kort du har lavet... smukke farver....

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, gennemført og fyldt med søde detaljer

    SvarSlet
  4. Det kort er bare så utroligt smukt - og smukt lavet.
    Du er en knag til at male - også.

    God Luciadag.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et super smukt kort, bare så gennemført. Du er fantastisk dygtig til at farvelægge dine stempler.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare super flot.
    Hav en rigtig god dag.

    SvarSlet
  7. Meget smukt og gennemført kort ;O)

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig flot kort! Hvor er det sejt!

    SvarSlet
  9. aww vildt søde de mo manning, dem må man jo eje og hvor er dine kort altså bare skønne

    SvarSlet
  10. TAK for dine søde kommentarer hist og pist - nu nåede jeg også lige forbi her og WAUW hvor er det et lækkert kort. Jeg har godt nok ikke lige den søde Mo M. alf - men selve kort ideen er genial og din farvelægning jo altid PERFEKT.. God weekend.

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)