torsdag den 6. december 2012

Julepynt konkurrence..

Hos Love2scrap har de i øjeblikket en julepynt konkurrence kørende, hvor man skal lave et stk julepynt a'la scrap.
Man kan vinde en dejlig julegave fra butikken, og hvem vil ikke gerne det?.. ;)
..jeg vil i hvertfald gerne, så jeg har lavet denne scrap-hjort, der nu hænger inde i butikken.


Jeg har skåret 4 hjorte ud i tykt pap med Sizzix dien "Reindeer Flight" fra Tim Holtz, og klistret dem sammen med båndet til ophæng i midten. Derefter har jeg revet en gammel bogside i stykker, og sat stumperne på hjorten med decoupagelak. Så er den malet med hvid akrylmaling fortyndet med lidt vand. Har klippet et hjerte ud i pap, og ligeledes dækket det med bogside. Malet det med distress ink og sat ordene "Jule glæde" på med Distress Crackle Paint Rock Candy - desværre fik det den røde farve til at løbe lidt, men man kan vist stadig læse ordene. Med lidt guld akrylmaling har jeg malet rundt om hjertet for at fremhæve det lidt, samt smurt lidt guld hist og pist på hjorten. Den har også fået lidt brun distress ink hist og pist. En lille bjælde i guldsnor om halsen, og det var det.. :)
Der er sidste frist for deltagelse i konkurrencen d.15.dec, og der er stadig plads til flere bidrag på juletræet :)
Hav en rigtig dejlig 6.dec.

9 kommentarer:

  1. Held og lykke med konkurrencen, dit bidrag er yderst elegant og flot

    SvarSlet
  2. Flot julepynt!
    Du må have en god vinterdag.

    SvarSlet
  3. Woww den er godt nok flot Tina!!
    Synes det ser rigtig godt ud med hjertet at teksten er så mørk ;)

    Rigtig godt lavet, held og lykke i konkurrencen..

    Glædelig 6 december herfra :)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin hjort... Men sikke også et arbejde ;) Jeg krydser fingre for dig ;)

    SvarSlet
  5. ejjjj så søde rensdyr.

    rigtig god 6 december
    knusss

    SvarSlet
  6. Flot rensdyr du har lavet! Jeg kan godt lide at man kan se teksten igennem papiret.

    SvarSlet
  7. Smart måde at lave sådan et stk pynt på. Og sikke du har haft gang i teknikkerne. Flot !
    Fortsat god december...

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fantastisk. Har også den die og har ikke rigtig fået brugt den, nu gav du mig lige ny inspiration. Tak for det. Fortsat god decemberdag.

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)