torsdag den 29. november 2012

Scrap-a-mania..

..nu er jeg endelig ved at komme ovenpå igen efter en super dejlig weekend i selskab med mine skønne scrapveninder. Åhh, hvor har vi hygget, snakket og shoppet igennem. Tiden går bare alt for hurtigt til trods for, vi er der både lørdag og søndag, så scrap fik vi vist ikke lavet det helt store af. Glemte at tage mit navneskilt på, men fik da alligevel hilst på et par nye ansigter :)
Havde egentligt bestemt mig for ikke at deltage i kort-konkurrencen denne gang, men da jeg kom hjem lørdag aften og var på vej under dynen, fik jeg en sød ide til et kort, som måtte afprøves dagen efter.
Det kom der dette kort ud af:

Og sørme om jeg ikke vandt denne gang! :) Så tak til alle jer, der stemte på mit kort :)
Gevinsten var en herlig pakke fra Scrapfactory:

Rigtig god sen torsdag aften til alle jer derude ..nu er det snart fredag og weekenden står for døren :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin.
    Hvor er skabenlonen fra

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Heksine :)
    ..hvis det er soldaten, du mener, så er det en Sizzix die fra Tim Holtz, der hedder: Toy Soldier.

    SvarSlet
  3. Tak for sidst. Jeg så jo det fine kort IRL. Det er såå flot =D Sikke en lækker gavepakke du fik. Der er da til lidt underholdning =D
    PS Jeg nænnede bare ikke at klippe i det lækre stempel =D
    Så hvis ikke jeg får købt et, bliver det til din løsning, med tape.

    SvarSlet
  4. Hold da op for et flot kort. Genial ide du fik på sengekanten.
    Og jeg kan godt forstå du vandt - de lækre præmie.
    Håber du efterhånden er ovenpå igen efter SAM. Det er ufatteligt, så træt man kan blive af at være til den slags ting. Det må være al den snak og shopping der udmatter....haha. Det er nok ikke det scrap man får lavet ! hihi.
    God fredag.

    SvarSlet
  5. Fantastisk lækkert kort, forstår godt at du vandt. Tillykke

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)