onsdag den 7. november 2012

Mere kursus..

..ja, der kommer lige en post om et kursus mere.. lige nu, er jeg nemlig på julekortkursus - også gennem Scrapsisters ..et nyt kort om dagen i 15 dage - med gennemgang af hvordan man laver kortet.
..kurset er startet, men da man har adgang til kurset i et halvt år, er det stadig ikke for sent at springe på - og udover at blive gevaldigt inspireret, støtter man også Julemærkefonden . Scrapsisters donerer nemlig 10kr pr deltager til den gode sag, og foreløbigt er der samlet 500kr ind.
..der er dog en lille glad krølle på dette kursus - jeg er nemlig en af designerne :)
..mit kort har ikke været vist endnu, meen jeg har fået lov at vise et lille sneak-peak af det ;)
..der er selvfølgelig et stempelmotiv på malet med ProMarkers - og jo.. Lonnie, Heidi og alle jer andre, der også maler med ProMarkers.. jeg har husket at skrive farverne ned ;)

Rigtig god onsdag til alle jer derude :)

3 kommentarer:

  1. Ihh det ser spændende ud! Det glæder jeg mig til at se!!!

    SvarSlet
  2. Jeg er HELT sikker på, at det er et lækkert kort, du kan vise os på søndag. Selv er jeg kun nået til kort nr. 2, men skidt med det. Der er jo tid nok til at nå dem alle :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Ha ha Tina. Dejligt at du er godt forberedt =D
    Jeg er jo selvfølgelig spændt på at se dit kort. Det er jo flot som altid =D
    Nu mangler jeg så bare at komme i gang med kurset =D

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)