tirsdag den 6. november 2012

Kursus..


..jeg har meldt mig til et splitter-splatter kursus! Jeg deltager nemlig igen-igen som siddende scrapper på Scrap-a-mania til november, hvor jeg skal deltage i Scrapsisters Layout kursus:
..det glæder jeg mig rigtig meget til! Har altid beundret både Heidi og Jeanne's stil med splat, clips og snore - tilsyneladende helt tilfældigt anbragt, men stadig sådan at det hele går op i en større enhed. Jeg håber, lidt af den viden og kreativitet de bruger, smitter af på mig, således at jeg ikke kun går fra kurset med beskidte fingre og et fedt Layout, men med viden nok til at jeg kan fortsætte selv derhjemme :)
Hav en herlig tirsdag.. håber vi ses til SAM - enten som med-kursist eller at vi bare hilser på :)

4 kommentarer:

  1. Jeg harogså meldt mig til det kursus, og har det som du. Håber at det giver os det vi ønsker =D
    Vi ses snart =D

    SvarSlet
  2. Det ser jo rigtig spændende ud, ... jeg er ikke rigtig til "splitsplat", men kan godt se det lækre i det, når andre gør det :)

    Jeg kommer ikke til SAM - håber du får en dejlig dag :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig ses vi til SAM - der SKAL jeg da bare med. God fornøjelse det ser lækkert ud det kursus. =0)

    SvarSlet
  4. Jeg kommer kun forbi og Shopper lidt sammen med Anette vi tager en shopping tur til SAM sammen om lørdagen :)
    Er vildt misundelig på jer der skal
    på deres kursus!!!
    Rigtig god fornøjelse..
    Håber du viser billeder fra kurset så vi kan se hvad du fik lært :)

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)