fredag den 19. oktober 2012

Når livet kommer på tværs..

hmm.. ja, det var så een af de perioder i mit liv, der kunne bruges som argument for, hvorfor jeg ikke skulle have en blog - men jeg kan se under statistikkerne, at der alligevel er nogen, der kigger ind jævnligt.. og tak for det :)
Det kreative har der ikke været meget tid til, og det jeg har lavet, har jeg ikke fået taget billeder af..
Men så er det da godt, jeg kan vise jer de smukke kort jeg fik på min fødselsdag fra fødselsdaggruppe2 på Scrapsisters. Beklager dog de lidt mørke billeder - det er noget bøvl, at tage billeder om aftenen..

Fra Dorte/Fasters Korthus:


 Fra Jytte/JytteGJ:


Fra Tina/Tinse:


Fra Birgit/Mio:


Fra Hanne/Hanneby:


Fra Christina/Christina209:


Fra Rikke/rixstyre:


Fra Dorthe/Pips:


Fra Elsebeth/Elsebeth:



..og her har jeg samlet alle de lækre sager, som var med kortene..

Igen.. 1000 tak for alle kortene og for alle tingene - er slet ikke færdig med at kigge på det hele endnu ;)



10 kommentarer:

  1. Super flotte kort du har fået og lækre gaver.
    Tillykke med fødselsdagen. :-)

    SvarSlet
  2. Aller først-
    Jeg synes ikke en blog kræver at man blogger jævnligt..
    Jeg synes en blog er til at blogge når man føler man har noget at blogge om og gerne vil dele med andre :)
    Så om det 5 eller 50 gange om året har ikke nogen betydning..
    Jeg nyder at følge med når der er noget, og så længe det kommer under blog hver dag på scrapsisters så ser jeg det jo :)

    Hvor er det mange fine og kreative kort du har modtaget, tillykke med fødselsdagen også :)

    og hold da op en masse lækre sager de har været søde at sende dig med i kortene.. :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  3. Sikken nogle flotte kort og lækre sager.Så må man håber at du får tid til at være kreativ

    SvarSlet
  4. Skønne kort du har fået! Og det samme er tingene der var med. De ser spændende ud!

    SvarSlet
  5. Sikke en masse fine kort... Synes det er faktastisk at sidde og kigge på alle de forskellige kort folk laver ;)

    God dag

    SvarSlet
  6. Det er altid så hyggeligt at se alle kortene fra gruppen.
    Smukke og forskellige kort du har modtaget - og så en lækker lille bunke hyggelige sager.

    SvarSlet
  7. Tillykke med den fødselsdag du har haft, fine kort kortgrubben har sendt dig, og når der så også er små gaver i er det jo bare skønt. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Dejligt at du er der =D
    Sikke mange fine kort du fik.
    Jeg har det som Jean. Blog når du føler for det og skriv det på ss. Så er jeg også med =D

    SvarSlet
  9. Flotte kort, du har modtaget.
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Flotte kort Tina, mit må du have tilgode til vi ses :-)
    Knus og tanker

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)