mandag den 30. juli 2012

Sommerkort..

Inde på Scrapsisters er jeg med i en fødselsdagsgruppe. Vi er pt 12 i gruppen, der sender fødselsdagskort til hinanden. Men Jytte syntes, vi skulle udfordres lidt, og stillede den udfordring at lave et projekt, der oser af sommer. Jytte har selv lavet dette kort, og jeg har valgt at lifte hendes.
Det kom der dette kort ud af:


Jeg har sat bien og mariehønen på 3D-puder, for at få lidt dimension i kortet. Det ses lidt bedre her:


Jordbærene er en Quikutz die, og har fået Glossy Accents på kernerne:



Både mariehønen, bien og glasset er malet med ProMarkers/FlexMarker:




Jeg har brugt disse ProMarkers/FlexMarkers (FM):
Mariehønen: Crimson - Berry Red - Lipstick Red
Bien: Sunflower - Summer Sun - Lemon og Soft Aqua (FM)
Glasset: Blue Grey 1+2+3+4 (FM) - Soft Aqua (FM)

Tekststemplet er fra Hobbyboden, og er et af dem, hun selv laver.
Glasset er et lille stempel fra American Crafts - Dear Lizzy Neapolitan Collection
Rigtig god sommer til alle :-)

8 kommentarer:

  1. OG det er super sødt er det ja...
    hav en god mandag aften

    SvarSlet
  2. Det er vidunderligt og super sødt .. og MEGET sommerligt :)

    Opgaven er løst til topkarakter :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Woww et lækkert sommerkort..
    Hvor er den kære bi fra???
    Den gad jeg godt eje ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen :-)
      ..den er fra et stempel- og die sæt fra Hero Arts/Sizaix. Jeg har købt den i Love2scrap: http://www.love2scrap.dk/pi/Garden_Flowers_Set_by_Hero_Arts_Framelits_Die_Set_w_Stamps_8836_665.aspx

      Slet
  4. Nårh...det er sødt og sommerligt
    ;-)

    SvarSlet
  5. Et ualmindeligt sødt sommerkort.
    Og sikke et sødt tekststempel.

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)