fredag den 6. juli 2012

Anderledes dåbskort..

Svigermor har bestilt et dåbskort, hvor disse ting skulle indgå: Pigens navn og dåbs datoen. Og så skulle kortet være lyngfarvet, da pigens navn indgår i det latinske navn for lyngplanten.

Det kom der dette kort ud af:


Indeni blev der plads til navn og dato, på hver sin side af skrivefeltet:


Da pigen er en rigtig glad og tilfreds lille baby, der altid smiler, syntes jeg, denne lille fe var et passende motiv til et lidt anderledes dåbskort.


Hun er farvelagt med ProMarker (PM) og FlexMarker (FM) i disse farver:

Hud: Dusky Pink (PM) - Sunkissed Pink (PM) - Oatmeal (PM) - Blush (PM) - Ivory (PM)
Kinder: Pastel Pink (PM) - Pale Pink (PM)
Hue: Warm Grey 2 (PM) - Dusky Rose (PM) - Budding Rose (PM) - Tea Rose (FM)
Hår: Sandstone (PM) - Champagne (FM) - Linen (FM)
Vinger: Meadow Green (PM) - Soft Aqua (FM) - Honeydew (FM) - Blender (PM)
              ..vingerne har desuden fået Stickles i farven "Star Dust"
Græs: Olive Green (PM) - Marsh Green (PM) - Moss (PM) - Soft Khaki (FM)
Omkring motivet: Glacier Blue (FM)

15 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort. Hold op du er god til at male med promarkers.

    SvarSlet
  2. Pragtfuldt kort, er helt vild med stemplet og den måde du har malet kinderne på.
    Christina P.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare super smukt farvelagt..
    Hun er en cute fe/engel...

    Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort!!
    Og virkelig sødt stempel!!

    SvarSlet
  5. Åhh hvor er det et sødt kort.

    SvarSlet
  6. Rigtig sødt kort, det fine motiv er flot farvelagt. Du er virkelig dygtig med dine tusser. God week-end.

    SvarSlet
  7. Iiihhh 2 dage i træk =D
    Hvor er det et sødt dåbskort, med dejlig alternativ babyengel.
    Og hvor er det fantastisk farvelagt. (Men det ved du jo) =D
    God weekend

    SvarSlet
  8. PS. Fandt lige ud af at jeg ikke var fast læser af din blog
    tsk...tsk... Det er der hermed rådet bod på =D

    SvarSlet
  9. Superflot kort med flot stempel - og så med den farvelægning. Du er bare fantastisk med dine Promarkers. Og jeg ved jo lige nøjagtig, hvor svært det er ....
    Sød tanke med lyng og Erika.
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Rigtig smuk kort, flot stempel:)

    SvarSlet
  11. Endelig blev hun færdig, og resultatet er outstanding. Jeg glæder mig til at følge et af dine andre projekter :-) Knus

    SvarSlet
  12. Sød ide med det lyngfarvede og perfekt lille fe - du er og bliver en HAJ med de Promarkers. FLOT FLOT... =0)

    SvarSlet
  13. Super fint kort. Fedt fedt du har skrevet farverne ned ;-..
    Knus

    SvarSlet

  14. sikke dog et sødt kort....flotte
    farver,jeg syntes godt om når det er foldekort...:-) flot

    SvarSlet
  15. Hej
    Jeg måtte lige se hvad du laver, når nu du er så sød at hjælpe mig med mine stempler.
    Jeg må sige at jeg godt kan lide denne lille fe istedet for bare en baby - God idé.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)