lørdag den 31. marts 2012

Skitse-konkurrence hos Unik Scrap.

Hos Unik Scrap er der mulighed for at vinde et gavekort på 300kr, hvis man laver et bidrag, hvor man har brugt følgende skitse:


Jeg har valgt at dreje skitsen, og det kom der dette kort ud af:


Da jeg købte dette stempel, havde jeg en helt klar ide om, hvordan hun skulle males - nemlig som een, der har ligget lige lidt for længe i solen den første sommerdag ved stranden, og er blevet en anelse rød hist og pist..


..det er lidt tydeligere at se i virkeligheden - håber, I kan ane det..
..jeg er godt tilfreds, og syntes faktisk, det er lykkedes meget godt ;-)

Fortsat god weekend :-)

7 kommentarer:

  1. Herligt kort!
    Held og lykke.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Skønt kort, man længes helt efter sommer...

    SvarSlet
  3. Synes det er super flot, rigtig godt farvelagt.
    Held og lykke.

    SvarSlet
  4. He he skønt kort. Sidder lige i øjet, med det skoldede
    God weekend

    SvarSlet
  5. Skønt kort med flot malet motiv. Sjov ide med det skoldede look.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Hun blev rigtig fin, ligner faktisk mig om sommeren :-) Ses snart. Knus

    SvarSlet
  7. super flot malet og fint kort

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)