fredag den 2. marts 2012

Kender du det?..

Hos Funky Kits kan man (bla) købe de sødeste digitale stempel-motiver. Desværre fungerer min printers blæk og ProMarkers ikke godt sammen, men så slipper jeg jo for den udgift ;-)
Dog kribler det alligevel i fingrene for at prøve at farvelægge et af disse motiver, så stor var min glæde, da en scrap veninde jeg har, i vinterferien forærede mig to ark Letraset papir med 5 af disse skønne motiver - tak igen Heidi :-)
Jeg har farvelagt 2 af motiverne - det ene med Copic, jeg fik lov at låne, meen det var dog ikke den største succes, så det får I ikke lov at se ;-) Det andet har jeg malet med mine ProMarker/FlexMarker, og hun er blevet sååå fin, se her:


Faktisk er jeg lige nu så glad for hende, at jeg ikke nænner at lave et kort ud af hende - kender du også til det? At man, ligesom med sit papir, har et malet eller printet motiv, som man bare bliver glad af at kigge på, så det er nødvendigt, det ligger i "ae-bunken" i et stykke tid, før man nænner at bruge det - eller er det bare mig, der er ramt? ;-)

16 kommentarer:

  1. Øjj hvor er det flot malet.

    SvarSlet
  2. Woww hvor er hun fantastisk smuk!!!
    Du sindsyg dygtig til at favelægge...
    Det ligner et købt billed jo!!!!

    Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er det flot farvelagt!!!! Jeg er imponeret!
    God weekend lige om lidt.

    SvarSlet
  4. Hvor er hun sød.
    Håber jeg bliver lige så dygtig med tiden til at male stempelmotiver med de tusser jeg får hjem (dem jeg spurgte dig til råds om)

    God weekend.

    SvarSlet
  5. hvor er hun yndig - det kender jeg godt - plejer at hænge de ting som jeg er rigtig glad for op, så kan jeg gå og kigge lidt på det. Jeg har lige invisteret i mine første promarkers, og kan se jeg har lidt at lære endnu. Den er virkelig flot!

    SvarSlet
  6. Hvor er hun bare skøn, kan godt forstå du gemmer "hende". Hun ville være sød i en gl. romantisk ramme. Så flot farvelagt. God weekend KH 10na

    SvarSlet
  7. Hvor er hun da bedårende og hvor er du dygtig til at farvelægge - kan godt forstå at hun skal gemmes lidt.

    SvarSlet
  8. Nej, sådan har jeg det ikke =D
    Jeg bliver aldrig i nærheden af, så god som dig =D Det kunne jo være at det du kasserede, er det der er det bedste, fra min hånd =D
    Det er vildt flot farvelagt. Igen, igen: Du er hamrende god til at farvelægge

    SvarSlet
  9. Ih Tina, hun er smuk :-) Vi må vist lige besøge den side næste gang vi ses, jeg har jo en printer :-) God weekend Marianne

    SvarSlet
  10. Hold op hvor er du god til at farvelægge stempeltryk - wauw.

    SvarSlet
  11. Super flot farvet ... det kan du godt gøre noget mere i :)

    SvarSlet
  12. Det ser fantastisk ud - du skulle overveje at holde kurser i det!

    SvarSlet
  13. opper på wooow holdet .. det er vildt flot lavet ....

    SvarSlet
  14. this is gorgeous coloring Tina! Beautiful!

    SvarSlet
  15. Det ser dæleme godt ud , smukke bløde overgange i farverne og sødt stempel !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)