søndag den 18. december 2011

Man har et standpunkt, til man tager et nyt..

..og det har jeg så gjort - taget et nyt standpunkt, og lavet mig en blog, selvom jeg altid har benægtet, at det skulle være noget for mig. Og når folk har opfordret mig til at lave en blog, har jeg altid takket pænt nej, og i mit stille sind tænkt.. at det bliver den dag grise kan flyve og der er 2 tirsdage på en uge! Så kig op, når I er ude og tjek kalenderen en extra gang - for nu har jeg altså en blog.. så vil tiden vise, om jeg kan finde ud af at holden den ;-) ..og indtil videre ser den ud, som den gør, og det kan godt være, der kommer ændringer hen ad vejen, når jeg bliver lidt mere dus med alle de muligheder, der er..

I dag vil jeg vise jer et af de julekort, jeg fik lavet, da jeg fulgte julekortkurset hos Creative Publishing.

..kortet har kvistkarton som base, og er stanset ud med Spellbinders Labels 8. Træet er fra Tim Holtz stempelsættet "Winter Sketchbook" - det er embosset med sort og malet med distress ink. Det er herefter masket af, så jeg kunne sværte baggrunden med div blå distress ink. Nemt og enkelt :-)

22 kommentarer:

  1. tillykke med din blog, jeg er spændt på at se hvad du laver, og indtil videre ser det jo lovende ud :o)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med din nye blog FTZ. Det var en overraskelse - af de gode.
    Jeg har jo set en del at dine kort, og glæder mig til at følge med her på bloggen.
    Held og lykke med det, og velkommen i blogland.
    Dit først kort her kender jeg jo fra kurset på CP, og det er så flot.
    Virkeligt fint træ og så fint distresset.
    Rigtig god 4. søndag i advent

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye blog... Jeg håber du bliver glad for at blogge... Jeg er selv ikke god til at få blogget... Overskuddet har ikke været der i efteråret, så ingen blog for mit vedkommende... Jeg har valgt ikke at dunke mig oveni hovedet med ikke at få det gjort... Hvis du render ind i en blog blokering, så vent til du igen har lyst... den er der når du har lyst :o)

    Det er et flot kort du har fået lavet :o)
    Hilsen Sara

    SvarSlet
  4. Ih, hvor en ære at være den første, som ønsker dig STORT TILLYKKE med bloggen :)

    Du skal nok blive glad for den :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggen - glæder mig til at følge den :-)

    SvarSlet
  6. Velkommen til blogland! Det er dejligt, at du er med også.
    Det er et super flot kort, som du har lavet ; )
    Jeg vil se frem til at se mere.
    God søndag.

    SvarSlet
  7. Tillykke med bloggen - håber du bliver glad for den.
    Et flot kort du fik lavet på det kursus.
    Kan du ha' en god søndag.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med din beslutning : ) dejligt at se dig i blog land. Man har jo lov til at ændre mening tihi

    Lækkert kort : )

    Rigtig god 4 advent

    SvarSlet
  9. Ha... hi ... nå, der var altså nogle der var hurtigere end jeg til at ønske tillykke med bloggen :) Rigtig god søndag.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. ihh stort tillykke, bare herligt og du skal nok blive afhænging lige som os andre. for vi elsker ros og kommentarer og det er jo skønt at hører fra ligesindede.
    dit kort er super flot så jeg glæder mig til at komme igen. jeg vil gerne være din følger af bloggen og du er velkomme til at chekke ind hos mig osse. ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  11. Tillykke med din blog.
    Super flot kort.

    SvarSlet
  12. Hej sødeste Tina.

    Hjertelig velkommen til blogland! Hvor dejligt at se dig her... Hvis du får nogen spørgsmål der trænger sig på, eller bliver i tvivl om det mindste, så sig endelig til :)

    Nu vil jeg gå ud og prøve at fange en flyvende gris, - Sådan én har jeg altid ønsket mig!

    SvarSlet
  13. Velkommen til blogverdnen - glæder mig til at følge med i alle de lækre ting du får lavet.

    SvarSlet
  14. Rigtig stort tillykke med din blog, jeg begyndte at blogge for nogle mdr side og kan slet ikke undvære den nu ;)

    Glæder mig til at følge din blog, flot kort:)

    SvarSlet
  15. Ja, men jeg skynder mig også at sige tillykke, der er så hyggeligt her i blogland, det vil du snart opdage, og det er da et supper flot kort du har lavet. velkomstknus morkaren.

    SvarSlet
  16. tillykke med din blog, jeg glæder mig til at følge med i alle dine kreating :D

    SvarSlet
  17. Ihhh hvor dejligt du fik lavet dig en blog :)
    Stort tillykke med den..
    Jeg ville være lykkelig for 2 tirsdage på en uge :) tihihi...

    Rigtig flot kort du har lavet...

    For mig behøver man ikke skulle "passe" sin blog, men bare blogge når man har noget man synes man vil vise frem og fortælle om.. Så husk det må ikke være nogen pligt men en nydelse :)

    Glædelig 4 advent..

    SvarSlet
  18. Jubiiii du blogger. Jeg glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med bloggen!
    Super fint kort du har lavet!

    SvarSlet
  20. Tillykke med din blog. Jeg spurgte dig for længe siden om du ikke havde din egen blog, fordi du er så dygtig, til at farvelægge med promarkers. NÆSTEN de samme ord sagde du dengang =D Selvfølgelig har man et standpunkt, til man tager et nyt =D
    Skal nok følge med så der er noget ved at blogge. God fornøjelse
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  21. Halløj tina.Super stort tillykke med din blog, den skal jeg følge kan du tro .-). Knus Heidi

    SvarSlet
  22. Hej Tina,
    dejligt at du endelig blev færdig og hvor var det hyggeligt og sjovt at brainstorme over navne til din blog. Glæder mig til vi ses næste gang.
    Knus og tillykke med din blog.

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)