lørdag den 31. december 2011

Extra "julegave"..

Een af de blog´s jeg besøger tit, er Maya´s Hobbyblogg Hun har her i december måned haft en lille scrap-julekalender, og jeg var den heldige vinder af luge nr 20 :-)
Så nu står dette tag faktisk hjemme hos mig, og med det fulgte et rigtigt sødt umonteret stempel fra Bildmålarna - 1000 tak for det :-)
Det blev monteret med det samme, og jeg fik lavet et helt enkelt kort med det..


Hun er malet med ProMarker/FlexMarker og monteret på 3D-puder. Udstandsningen er lavet med en My Favorite Things die, og teksten kommer fra et My Favorite Things die og stempelsæt - det er stemplet med sort og embosset med klart embossingpulver.

Her er lige et nærbillede af den yndige pige..


ProMarker/FlexMarkere jeg har brugt, er:
Hud: Ivory - Blush - Sunkissed Pink - Light Fawn - Pastel Pink
Hår: Sandstone - Buttercup - Primerose
Kjole: Violet - Lilac - Lavender
Blomster: Forest Green - Chartreuse - Aniseed - Shocking Pink - Mulberry - Sorbet
Sko: Burnt Sienna - Auburn - Cappuccino

10 kommentarer:

  1. Åhhh så nydelig kort du har laget med Mimosa, Tina ♥
    Lekre farger (Jeg er så glad i lilla ;) ) og nydelig med teksten :)
    Tusen takk for at du linker til meg, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer inne hos meg!
    De varmer langt inn i hjerterota ♥
    Ha en strålende flott nyttårsfeiring!
    Klemmer fra Maya

    SvarSlet
  2. Supersødt kort, som er flot farvelagt.
    Tillykke med gevinsten.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  3. Dejligt med en uventet gave :)
    Hun er da sød, den lille stempelpige :) Og du er jo bare proff til at farvelægge :)

    Glæder mig til at se mere fra dig i 2012 :)

    Rigtig godt nytår :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort. Jeg vandt også et stempel hos Maya. Men har ikke prøvet det endnu. :-)
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Dejligt med en ekstra julegave - ja, gaver i det hele taget er dejlige.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  6. Rigtig fint kort du har fået lavet - og tillykke med pakken :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med gevinsten. Jeg er så vil med stemplerne derfra. Sødt kort, og din farvelægning er bare super.
    Godt nytår til dig og din familie
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  8. Super sødt kort - elsker din die - hvor er den fra?

    SvarSlet
  9. Halløj Tina. Super sødt kort og fedt du skriver de farver på du har brugt, du ved det er fed inspiration for mig :-), så tak.
    Knus Heidi

    SvarSlet

..så hyggeligt, du har lyst til at skrive en kommentar - tak skal du have.. :)

..so nice of you, that you feel like writing a comment - thanks.. :)